Uw kind aanmelden

Wilt u samen met uw kind komen kennismaken? U bent van harte welkom voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding.

Rondleiding & persoonlijk gesprek

Bent u nieuwsgierig geworden naar onze school? Wij leiden u graag rond tijdens een kennismakingsgesprek. U kunt een kijkje nemen in de klassen waar u kunt zien hoe de kinderen in de verschillende units aan het spelen en leren zijn. Graag vertellen wij u meer over ons unieke onderwijssysteem en heeft u de gelegenheid om vragen te stellen.

Ikina Poelarends, Directeur Eigenwijze

"*" geeft vereiste velden aan

Naam ouder*

Aanmeldformulier

Heeft u al een rondleiding met een kennismakingsgesprek gehad, dan kunt u uw kind via het aanmeldformulier bij ons inschrijven.

Het formulier kunt u via onderstaande button invullen en versturen (natuurlijk kunt u het formulier ook gewoon afdrukken en bij ons langsbrengen).